[TLUG] Wyjazd na Pingwi naria - wspólna podróż

Marek Michalkiewicz tlug at linux.gda.pl
Fri, 1 Apr 2005 13:37:17 +0200

On Fri, Apr 01, 2005 at 09:46:55AM +0200, MichałŻuchowski wrote:

> Ok pojchalibyśmy razem. Trzeba by załatwić rezerwację dla nas, żeby być w tym samym przedziale.
> Jeżeli zdecydowałbyś się na wyjazd z Wrzeszcza, to mógłbym to załatwić.

A może lepiej pociągiem IC tylko do Krakowa (12:50), a dalej
(zamiast 2 kl. osobowego) znacznie szybciej będzie PKS: odjazd
z Krakowa 13:30, Krynica 16:30.

Powiedzcie też, jak widzicie powrót w niedzielę - wstępnie widzę

1. Szybko w domu (w poniedziałek do pracy...), ale niestety wczesny
wyjazd w niedzielę (po śniadaniu):

 PKS Krynica 10:10 - Kraków 13:15
 IC Kraków 14:00 - Gdynia 21:19

2. Wyjazd po obiedzie, niestety dość zatłoczony nocny pospieszny
(o ile dobrze pamiętam, tak jechaliśmy osttnio):

 EX Krynica 15:45 - W-wa Centr. 22:50
 P W-wa Centr. 0:20 - Gdynia 5:43

Marek