[TLUG] Wyjazd na Pingwinaria - wspólna podróż

Krzysztof Zubik tlug at linux.gda.pl
Fri, 01 Apr 2005 23:44:52 +0200

Krzysztof Zubik napisał.
> **************************
> Powrot.
> **************************
> 10 kwietnia niedziela.
> Krynica Gorska godz. 20 : 22 -- Warszawa Wschodnia godz. 6 : 03 11
> kwietnia posp. (P 32202 w relacji Krynica -- Warszawa Wschodnia.)
> poniedzialek. Poc. posp.
> Warszawa Wschodnia godz. 6 : 59 -- Gdansk Glowny godz. 10 : 56 Express z
> rezerwacja miejsc. (Ex 1501 w relacji Warszawa Zachodnia -- Gdynia
> Glowna.)
> Bilet normalny 2 kl. 119 zl. 1 gr. + miejscowka 10 zl.
> **************************
Witam ponownie.
Przed chwilka otrzymalem e-mail od Agmieszki Bohosiewicz
gdzie m/ in. podaje, ze obiad w niedziele nalezy oddzielnie wykupic za
20 zl.
Barddzo bym chcial w jakies grupce jadacej do Gdanska wrocic.
Poza pociagiem powrotnym w cytacie zaproponuje wczeniejszy tu uwaga
jedynie w.g http://www.pkp.pl
19 kwietnia.
Krynica Gorska godz. 15 : 45 -- Warszawa Wschodnia godz. 23 : 05 Express
EX 31410
z rezerwacja miejsc.
11 kwietnia.
Warszawa Wschodnia godz. 00 : 40 Gdansk Glowny 05 : 14 Posp. P 38203
Bilet normalny kl 2 98 zl 85 gr. (cena w.g pkp.pl)
Chyba co prawda zmeczonym , jednak uda sie i do roboty zdazyc.
Te 2 powrotne pociagi mnie wydja sie najlepsze. Czy chcecie pojachac
ktryms z tych
pociagow. Bilet na powrot musze juz w Gdansku kupic. Najwyzej
pozniej jezeli bedzie sie dalo zmienie rezerwacje miejsc. Zastanawiam
sie
czy obiad za 20 zl wart wykupienia i czy taniej moze becie
cos zjesc w miescie.
Aha co do wyjazdu jezeli ktos pojedzie tym samym Intercity 4 kwietnia
Gdansk Glowny godz. 15 : 45 - Krakow Glowny godz. 22 : 50 i
ma juz rezerwacje proponuje niech powie gdzie, lub w
pociagu podejdzie do mnie  wagon 4 miejsce 22 i mnie powie gdzie ma
rezerwacje.
Dojezdzajac do Krakowa mozemy sie spotkac i dalej razem kontynuowac
podroz przez Tarnow do Krynicy Gorskiej.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0