[TLUG] Wyjazd na Pingwi naria - wspólna podróż

Marek Michalkiewicz tlug at linux.gda.pl
Sat, 2 Apr 2005 01:28:46 +0200

On Fri, Apr 01, 2005 at 11:15:22PM +0200, Kalina Detko wrote:

> Ja mam inne propozycje, z czego druga analogiczna do zeszłorocznej:
> 1. Gdynia 0:50 -> Warszawa Wschodnia 5:47 (posp. P 83202)
>    Warszawa Wschodnia 5:53 -> Kraków Główny 8:53 (EX 1311)

Trochę ryzykowne, 6 minut na przesiadkę - choć w razie czego (jeśli
zobaczymy że ekspres nam uciekł) chyba dałoby się, nie dopłacając
do biletu, nie wysiadać w Warszawie i jechać dalej - czyli opcja 2.

> Ja piszę się na tą opcję niechętnie - nie po to jadę na drugi koniec
> Polski, żeby sobie odpuszczać jakiś wykład.

Przyznaję rację, ale przy tej odległości każde rozwiązanie ma jakieś
wady i trzeba wybierać mniejsze zło.  Dowiem się jeszcze, jak będzie
u mnie z wolnym poniedziałkiem w pracy.

Cóż... pozostaje jeszcze lobbować organizatorów, to może kiedyś będą
Pingwinaria na Kaszubach przy trasie ekspresu Gdynia-Kościerzyna :)

Marek