Fw: Re: [TLUG] Męska decyzja - wyjazd na Pingwinaria

Michał Żuchowski (traq) tlug at linux.gda.pl
Sun, 3 Apr 2005 19:15:49 +0200

>Ok to ja też.
>Lecę kupić bilet.
Już miałem wychodzić, ale:
1. Jeżeli Kalino kupiliście już bilety z miejscówkami, to ja nie znam tych miejscówek, co wyklucza wspólną podróż.
2. Żeby razem wracać to jedna osoba musiałaby kupić bilety/miejscówki dla wszystkich, bo jeszcze przecież będą wracać z nami Marek, Grzegorz, może ktoś jeszcze....

Moje pytanie jest takie, czy nie będzie za późno kupować bilety/miejscówki w Krakowie, tuż przed wyjazdem ?

Jeżeli lepiej kupić teraz to proponuję się umowić np we Wrzeszczu jutro o jakieś godzinie i kupić bilety z miejscówkami na wyjazd i powrót.
Sporo kasy przepadnie chyba, że się naparwdę sprężymy i jeszcze dzisiaj się zgadamy.

--
Michał (traq) Żuchowski