Fw: Re: [TLUG] Męsk a decyzja - wyjazd na Pingwinaria

Kalina Detko tlug at linux.gda.pl
Sun, 3 Apr 2005 22:56:49 +0200

On Sun, Apr 03, 2005 at 07:15:49PM +0200, MichałŻuchowski wrote:

> Już miałem wychodzić, ale:
> 1. Jeżeli Kalino kupiliście już bilety z miejscówkami, to ja nie znam tych miejscówek, co wyklucza wspólną podróż.
I tak już pula tych za 36 zł się skończyła, więc kupiliśmy w normalnej
cenie (95 zł do Gdańska).
Podaję miejsca: wagon 6, przedział 7 (miejsca 72, 75, 76).

> 2. Żeby razem wracać to jedna osoba musiałaby kupić bilety/miejscówki dla wszystkich, bo jeszcze przecież będą wracać z nami Marek, Grzegorz, może ktoś jeszcze....
Albo można poprosić w konkretnym wagonie i przedziale, albo w jakimś
obok i potem poprosić innych pasażerów, żeby się przesiedli :)

> Moje pytanie jest takie, czy nie będzie za późno kupować bilety/miejscówki w Krakowie, tuż przed wyjazdem ?
Nie mam pojęcia, z tym PKP to nigdy nic nie wiadomo.

> Jeżeli lepiej kupić teraz to proponuję się umowić np we Wrzeszczu jutro o jakieś godzinie i kupić bilety z miejscówkami na wyjazd i powrót.
O ile pozostali się wreszcie określą ;-)

--
Kalina Detko                 ,__,
kruwka@interia.pl            (OO)\________