[TLUG] 64bitowe serwery pod lina

tlug@linux.gda.pl tlug at linux.gda.pl
Tue, 12 Apr 2005 11:18:56 +0200 (CEST)

> [...]
> Z serwerami i Linuxem 64bit nie ma problemu, odrobinę gorzej jest na
> desktopie, bo nie ma Macromedia Flasha, a apt nie odróżnia 32bit od
> 64bit (na Fedorze). Normalne aplikacje 32bitowe działają, nawet te
> 'closed source'. Kłopot jest tylko z pluginami (i driverami)- plugin
> musi być na taką architekturę, na której został skompilowany =
program
> główny.
> W razie jakichś nieoczekiwanych kłopotów zawsze można wycofać=
 się na
> 32bity bez wielkiej straty wydajności i poczekać na rozwiązanie p=
roblemu.

cool. mialoby to docelowo chodzic na debianie. myslalem nad solarisem 10
ale narazie chyba jeszcze nie jestem na to gotow. szkoda ze debian nie ma
jeszcze oficjalnego portu pod opterony ;/

> <REKLAMA>
> Jeśli planujesz zakup dla instytucji edukacyjnej lub badawczo-rozwojo=
wej
> i odpowiada Ci serwer Suna (V20z lub V40z, dokładny opis na stronach
> Suna), to zapraszam na priva. Pracuję w firmie, która jest partnere=
> Suna na sektor EDU i jesteśmy w stanie zaproponować sporo niższe =
ceny
> niż katalogowe.
> Przy okazji serwery Suna mają wsparcie dla Linuxa, Solarisa i Windows=
.
> </REKLAMA>

jaki swiat jest maly ;D przed chwila sie u was pytalem o te maszynki ;D

niestety zakup ten nie jest planowany dla instytucji edukacyjnej ;/ wiec
pewnie nie bedzie zadnej taryfy ulgowej.

--
zibi