[TLUG] s這dziutk a zuzia

Jacek Kijewski tlug at linux.gda.pl
Sat, 23 Apr 2005 01:35:52 +0200 (CEST)

On Sat, 23 Apr 2005, Dariusz Laskowski wrote:

> A tego to ja niestety te nie wiem (bo nie u篡wam).

iej...

> poldek> rsearch -f /bin\/smsd/
> Przeszukiwanie pakiet闚..........................................zrob=
ione.
> 1 package(s) found:
> smstools-1.14.10-1
> poldek>
>
> Mo瞠 ludzie wol u篡wa smstools? Tak tylko strzelam.
> Nie wiem czy to lepsze, gorsze, por闚nywalne?

Mo瞠 wol. SMSD ma to do siebie, 瞠 to, co przyjdzie SMSem natychmiast
l康uje w wybranej bazie danych (na razie jestem na etapie sprawdzania,
dlaczego l康uje dwa razy...) w tabeli inbox, a to, co znajdzie si w
outbox jest smsem wysy豉ne. Obs逝giwany mysql, pgsql i file. SMSTOOLS
takich mo磧iwo軼i nie ma...

--
***********Jacek Kijewski, jacek@sail-ho.pl z odwiecznym (since 1995) mottem: *
"Kazda  dostatecznie rozwinieta technologia niczym