[TLUG] co dalej...

Krzysztof Zubik tlug at linux.gda.pl
Tue, 26 Apr 2005 12:25:30 +0200

"Paweł Niewiadomski" napisał.
> Cześć!
> Właśnie zapisałem się na listę. W związku z tym, że przeprowadzam
> się z Koszalina chciałbym wstąpić w Wasze szeregi. Działam
> od kilku lat w Koszalińskim LUG-u (http://klug.cc.edu.pl), robimy
> dosyć często spotkania, prowadzimy również spotkania
> na Politechnice dla studentów. Aktualnie myślimy nad zacieśnieniem
> współpracy z innymi blisko położonymi LUG-ami. To tak gwoli wstępu.
> Zdarzyło mi się kilka razy poprowadzić spotkania, jeżeli znajdą
> się chętni do posłuchania o np. Subversion (opowiadałem o nim w ten weekend),
> [...]
Witam.
Bardzo przyjemnie, ze do bnas dolaczasz i ze masz doswiadczenie w
prowadzeniu spotkan. Ja juz tu od pewnego czasu proponowalem ustale3nie
kalendarza spotkan linuxowych. Dokladnie, to czego nam brakuje.
Co do okresu letniego. Pewnie niektorzy z nas powyjezdzaja.
Jednakze przeciez nie wszyscy. Ja rok temu w weekendy
proponowalem rowneiz male spotkanka na otwartym powioetrzu.
Czesto one bywaly bardo male we wdojke gdie spotykalismy
sie na dworcu w Sopocie i pozniej wybralismy sie na plaze i tam czas nam
przyjemnie mijal na pogaduszkach o Linuxe. Rowniez niedlugo
ponownie bede proponowal Mniejsze lub wieksze spotykanka.
Gdybys mogl pojaw sie u mnie najlepiej wiedczorkiem w GG, lub Jabberze.
Witamy w TLUG-u. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0