[TLUG] co dalej...

Paweł Niewiadomski tlug at linux.gda.pl
26 Apr 2005 11:09:12 -0000

On Tue, 26 Apr 2005 12:25:30 +0200, Krzysztof Zubik <kzubik@netglob.com.pl>
wrote :

> Bardzo przyjemnie, ze do bnas dolaczasz i ze masz doswiadczenie w
> prowadzeniu spotkan. Ja juz tu od pewnego czasu proponowalem ustale3nie
> kalendarza spotkan linuxowych. Dokladnie, to czego nam brakuje.
Prawdę mówiąc, wszedłem na stronę i się zdziwiłem, że tak mało
spotkań TLUG się odbyło :-( Z tego co wyczytałem głownym powodem
są sprawy lokalowe, czy to się w jakiś sposób poprawiło?
Jak to wygląda? Gdzie zazwyczaj się spotykacie?

> Rowniez niedlugo
> ponownie bede proponowal Mniejsze lub wieksze spotykanka.
Nie mogę się doczekać! :-)

> Gdybys mogl pojaw sie u mnie najlepiej wiedczorkiem w GG, lub Jabberze.
Niestety, na razie nie jest to możliwe, nie mam jeszcze łącza w domu.
I nie wiem czy w ogóle będę je miał w najbliższym czasie - dopiero
załatwiam sprawy z mieszkaniem.

> Witamy w TLUG-u. :)
Dzięki :-)

--