[TLUG] Mniejsze, lub wieksze spotkanko.

Krzysztof Zubik tlug at linux.gda.pl
Wed, 27 Apr 2005 13:40:08 +0200

Tomasz Witek napisał.
> Tak moze bede mogl.
Witam.
O to mnie cieszy, ze bedziemy mogli sie spotkac i ze juz mozemy to
planowac. Czy zbieramy sie tak jak dotad bylo przy wyjsciu z
peronu kolejki podmiejskiej SKM Sopot Glowny w poblizu kas biletowych
gdzie bede oczekiwal od godz. 12 do godz. 12 : 30 czy tez gdzis indziej,
lub w inym czasie? Ja dojade z Gdanska - Siedlce.
Moze ktos jeszcze zechce do nas dolaczyc? Zapraszam. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0