[TLUG] wielostronicowe archiwa pdf

Krzysztof Zubik tlug at linux.gda.pl
Thu, 03 Mar 2005 13:01:33 +0100

Maciej Brosz napisał.
> Witam,
> Podpowiedzcie prosze, jak zrobic wielostronicowe archiwum pdf w linuksie.
> Jesli chodzi o teksty to nie ma problemu OpenOffice daje ogromne
> mozliwosci, ale kiedy chce zrobic pdf skladajacy sie z kilunastu tj. wiecej
> niz jednego zeskanowanego obrazu, to juz brak mi pomyslow? Macie jakis
> patent na to?
> Przykladowo: zeskanowalem artykul - mam np. 15 jpg'ow - jak zrobic z nich
> 15 stroniecowy dokument pdf?
Witam.
Do konca nie jesem pewien jednakze mnie wydaje sie,
ze moze by tu zapoznac sie z mozliwosciami TeX, lub LaTeX.
To program do profesjonalnego sklau tekstu i wlasnie przeznaczony
dla duzych tekstow. On ma rowniez graficzny edytor Lyx.
O TeX-u byla mowa na Dziewiatym Spotkaniu TLUG-u w 2004 r.
Wiecej o nim pod http://www.tlug.linux.gda.pl/spotkania/sp_09.html
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0