[TLUG] lvm

jaca tlug at linux.gda.pl
Fri, 25 Mar 2005 01:58:21 +0100

Witam wszystkich.

Mam pytanko:

Czy istnieje coś takiego jak LVM co pozwoli zagregować na jednym
komputerze przestrzeń z podmontowanych udziałów NFS.

Czyli: mama 3 np. 3 kompy A,B,C oraz jeden komp M(aster). A,B,C
udostepniają część swojeje przestrzeni dyskowej komputerowi M. Tam ma
je podmontowane np. poprzez NFS. Czyli ma 3 katalogi A,B,C. Chciałbym
aby te 3 udziały były widoczne jako jeden o łącznej wielkości z
zarządzaniem przestrzenią podobnym jak w LVM. Z tego co wyczytałem LVM
można założyć na dysku lub partycji ale nie na katalogu a więc do tego
celu odpada.

Mam nadzieję, że nie namieszałem zbytnio

pozdrawiam Jacek Herold

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837