[TLUG] d德i瘯i

Robert Jaroszuk tlug at linux.gda.pl
Mon, 28 Mar 2005 19:55:59 +0200

On Mon, 28 Mar 2005, Adam Kolany wrote:

> szuka貫m i nie znalaz貫m niczego konkluzywnego co zadzia豉這by,=

> a ty jak nie masz nic m康rego do powiedzenia, to trzymaj japuni na
> wodzy.

Problem jest nie w tym co mam do powiedzenia tylko w tym ze dla Ciebie
jedyny madry komentarz to gotowe rozwiazanie najlepiej do przeklejenia
w terminal, cobys nie musial /dev/brain wysilac, bo chyba Cie to boli...

Tak wiec idz w koncu na strone alsy (znajdziesz ja poprzez google)
i poczytaj dokumentacje do projektu (dokumentacja to takie cos w rodzaju
instrukcji), zainstaluj alse i alsamixer i problem powinien zniknac.

--
..... Robert Jaroszuk - zim iq pl - [ IQ PL Sp. z o.o. ] .....
GCS/IT/O d? s: a-- C++ ULB++++$ P+ L++++$ E--- W- K- N+ DI+ V-