[TLUG] Pingwinaria - wyjazd

Krzysztof Zubik tlug at linux.gda.pl
Tue, 29 Mar 2005 18:39:02 +0200

"Michał (traq) Żuchowski" napisał.
> Pingwinaria z tydzień z hakiem.....
> Umawiamy się jakoś na wspólną podróż ?
> Michał (traq) Żuchowski
Witam.
No wlasnie i czasu juz robi sie malo, a dla mnie neszcze mniej.
Czy wczorajsza moja propozycja bedzie dobra czyli?

***************************
Wyjazd.
***************************
        w relacji Wroclaw Glowny -- Przemysl Glowny.)
        w relacji Tarnow Krynica Gorska.)

**************************
**************************
> 10 kwietnia niedziela.
> Krynica Gorska godz. 20 : 22 -- Warszawa Wschodnia godz. 6 : 03 11
> kwietnia posp. (P 32202 w relacji Krynica -- Warszawa Wschodnia.)
> poniedzialek. Poc. posp.
**************************
Czy jedziemy w jednaj grupce czy tez w kilku?
Poniewaz ja musze nieco dziwnie kupic bilety jutro w srode,
najpozniej pojutrze we czwartek bilet na wyjazd i na powrot na
poczatku kwietnia. Jezeli dzis nie zrobimy inych ustalen jutro
ok. godz 15 wybieram sie na dworzec kupic bilet na wyjazd.
Wczoraj zaproponowalem,ze moge z kims z Was spotkac sie
na Dworcu Glownym w Gdansku np. przy MacDonaldzie i razem
kupimy bilety i wtedy bedziemy mieli miejsca w 1 grupie.
Dodatkowo podaje moj tel. 303-30-77 gdybym nie odpowiedzal na
propzycje spotkania na dworcu, lub inne plany, gdyz  mam zaniki
sieciowe.
Taka juz urada naszej techniki.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0