[TLUG] Pingwinaria - wyjazd

Krzysztof Zubik tlug at linux.gda.pl
Wed, 30 Mar 2005 13:57:48 +0200

Krzysztof Zubik napisał.
> "Michał (traq) Żuchowski" napisał.
> > Pingwinaria z tydzień z hakiem.....
> > Umawiamy się jakoś na wspólną podróż ?
> > Michał (traq) Żuchowski
> Witam.
> ***************************
> Wyjazd.
> ***************************
> > > > > 6 kwietnia sroda.
> > > > > Gdansk Glowny godz. 15 : 45
Przesiadki w Keakowie i w Tatnowie. Planowo w Krynicy Gorskiej o godz. 7
: 45
7 kwietnia.
Witam.
No coz jak na razie tu cichok Jezeli ktos ma
ochote ze mna pojechac tym pociagiem i jezeli za chwilke
moze sie ze mna spotkac proponuje, ze bede od godz. 15 : 15 do 15 : 30
na klawce przed KFC, oboc MacDonaldsa przy Dworcu Glownym w
Gdansku. Latwo mnie mozna bedzie znalezc. Bede miec wydrukowanego
Pingwinka. Pozniej ide kupic bilet. Wieczzorem powiem
gdzie mam miejsca i czy bedzie mozliwosc do momentu
wyjadzdu ich zmiany na inne w Intercity do Krakowa.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0