[TLUG] odzyskanie danych po formacie

Jakub Walczak tlug at linux.gda.pl
Thu, 31 Mar 2005 10:43:13 +0200

Dnia 2005-03-25 10:19, Użytkownik Jakub Kulczynski napisał:

> No to OPR za to, ze nie wiedza co robia :) Oczywiscie wykreca sie, ze
> nie ponosza odpowiedzialnosci za dane itd...

> Jest :)
> testdisk - jest na pewno na rescuecd od PLD, w innych pewnie tez.

> taaa... :D
>
> pz i powodzenia

testdisk nic szczegolnego nie znalazl - jest cos jeszcze? najlepiej
takie co przeleci sie po dysku sektor po sektorze i sprobuje z tego
zlozyc partycje
wlasnie testuje "easy recovery" - czy cos zostalo na tej partycji co ja
w gral'u zalozyli, ale chyba sie chlopaki postarali, bo rawrecovery po
sprawdzniu 4mln sektorow (1%) caly czas nic nie znalazl

i teraz sie zastanawiam, czy nie dane jeszcze sa, czy nie ? jak to
sprawdzic ? tworzenie obrazu raczej nie wchodzi w gre, bo jak juz
wspomnialem dysk ma 160GB

Jaqb