[TLUG] odzyskanie danych po formacie

Jakub Walczak tlug at linux.gda.pl
Thu, 31 Mar 2005 14:10:08 +0200

Dnia 2005-03-31 13:29, Użytkownik websafe napisał:

> Widzisz :> Te Barracudy to chyba jakieś śmieci.
> Bo też mam taką, 160 i też mi padła 2 dni temu,
> i teraz własnie też ddrescue dzięki temu wątkowi
> użyłem i mieli :> zobaczymy co będzie. Próbowałem
> innych tool'sów ale mi płakały, że nie może
> odczytać/otworzyć inode table czy cuś. No zobaczymy :>
> Mnie zależy tylko na jednym małym katalogu.... Może się uda :)

masz racje te baracudy to smieci - moj to WD ;-)
easy recowery znalazl ponad 4000 plikow, ale nie zdazylem zobaczyc co to
bo to straszni dlugo trwa a ja musialem sie zwijac - jutro na spokojnie
to zapuszcze i zobaczymy co sie da odzyskac - nie wiem tylko czemu te
dane byly na koncu dysku ... no i czy to moje dane czy serwisantow
gral'a :-)

Jaqb