[TLUG] Wyjazd na Pingwinaria - wspólna podróż

Krzysztof Zubik tlug at linux.gda.pl
Thu, 31 Mar 2005 23:04:58 +0200

"Michał (traq) Żuchowski" napisał.
> Po zalogowaniu się na http://pingwinaria.linux.org.pl jest już czynny link wspólna podróż.
> Zachęcam do skorzystania.
> Chce jechać z nami  - Słoniewski Rafał (elio) z Koszalina.. Obiecałem mu, że jak już się umówimy to dam mu znać.
> Problem w tym, że się jeszcze nie umówiliśmy :( Co prawda jest jeszcze kilka dni, ale lubie wiedzieć wcześniej, żeby planować sobie czas.
> Jest propozycja, żeby powtórzyć zeszłoroczną trasę Trójmiasto - Kraków PKP,  Kraków - Krynica PKS
> IMHO wychodzi najtaniej w stosunku do ilości godzin w trasie.
> [...]
Witam.
Coz wprowqadzilem juz wybrana przez siebie trase wyjazdu i
powrotu do wspolnej podrozy. Od wczorajsego wieczora juz nie
mam mozliwosci zmiany polciagow, ktre wybralem. Zaprpponowalem
powrot tuz po godz. 20 w niedziele. Pred chwilka
przejrzalem agende i widze,ze w. g niej konczymy obiadem o godz. 14.
Wiec pozostaje nam 6 godz. Mnie sie wydaje,ze bardzo dobrze
Mozna np. ten czas przeznaczyxc na zwiedzenie Krynicy Gorskiej.
Obysmy mieli dobra pogode. :) Na taka raczej zapwiada sie.
Ja rowniez nie lubie PKS i jeszcze bardziej go nie lubie
gdy rok temu przygotowujac sie do sierpnioowego wyjazdu
na 1 dzien do Wladyslawowa na Sesje Apologeptyczna i
po niej pogaduszki z kolegami oczywiscie o Linuxe
najpierw w Intenecie znalazlem polaczenia Gdansk - Wladyslawowo i
pozniej dla upewnienia sie dowiadujac sie na dworcu PKS
dowiedzalem sie ,ze takie autobusy jedynie jezdza z Gdynii.
Pojecbnalem pociagiem. Piozatym np. gdanski PKS nie ma rozkladow
innych PKS-ow i jak tu planowac podroz.
No coz jezeli wczesniej nie ustalimy inaczej planuje bilet na powrot
kupic i
dokonac rezerwacji miejsca w poniedazalek 4 kwietnia. No coz
do wyjazdu mamy zaledwie kilka dni. Tym co pojada w innym czasie
Zycze Przyjemnej Podory i spotkamy sie w hotelu Damis. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0