[TLUG] Problem z autoryzacją poprzez WIFI

Grzegorz Dajuk tlug at linux.gda.pl
Thu, 12 Apr 2007 11:26:36 +0200

Witam

Od kilku dni walcze z karta wifi wbudowaną w laptopa. Karta
jest na chipsecie Intel 3945ABC, tak więc raczej nie powinno
być z nia problemów, jako że czytałem iż jest to jeden z mniej
problematycznych sterowników w Linuxie. Instalacja została
przeprowadzona zgodnie z http://ipw3945.sourceforge.net/INSTALL .
<http://ipw3945.sourceforge.net/INSTALL>
Załadowałem moduł do wifi zgdnie z instrukcją, odpaliłem demona,
Skonfigurowałem interfejs eth1 używając iwconfig, wyłączyłem
sieciówkę umieszczoną na eth0. I teraz tak:
Podczas gdy łącze się poprzez wifi bez zabezpieczeń, hula aż
miło, jednak gdy zaczynam wpisywać klucz, wywala mi błąd:

--

[root@homelinux:~] #  iwconfig eth1 key *********

Error for wireless request "Set Encode" (8B2A) :
SET failed on device eth1 ; Operation not supported.

--

Jakieś pomysły ?

--
Pozdrawiam