[TLUG] Szyforwanie WEP w karcie WIFI

Krzysztof Zubik tlug at linux.gda.pl
Fri, 13 Apr 2007 23:15:08 +0200

Marcin Sochacki napisał.
> Dokładnie, zapomnij o WEP. WPA niestety nie można zrobić z iwconf=
ig-a
> (czy już wspominałem że WLAN pod Linuksem ssie?). Pod Gnoma polec=
am
> aplikację NetworkManager.
Witam.
Och dopiero teraz przypomnialem sobie a moze przyda sie. Rok
temu na Jesienii Linuxowej przeciez byla prezentacja Wi-fi hacking.
Ona pewnie bedzie w ksiazeczce jesiennej
pod http://jesien.linux.org.pl/jesien2006.pdf
lub duza pod http://jesien.linux.org.pl/jesien2006_A4.pdf
Pozatym pod FTP http://www.slug.wzieu.pl/jesien.linuksowa.2006/filmy/
filmy
(wykonane pod matroska chyba najnowszy i najlepszy kontener)i dzwiek.
Dokaladne linki i ich sumy pod
http://www.slug.wzieu.pl/jesien.linuksowa.2006/filmy/JL2006_WiFi_Hacking.=
mkv
http://www.slug.wzieu.pl/jesien.linuksowa.2006/filmy/JL2006_WiFi_Hacking.=
mkv.md5
http://www.slug.wzieu.pl/jesien.linuksowa.2006/filmy/JL2006_WiFi_Hacking.=
ogg
http://www.slug.wzieu.pl/jesien.linuksowa.2006/filmy/JL2006_WiFi_Hacking.=
ogg.md5
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0