[TLUG] Szyforwanie WEP w karcie WIFI

Jakub Kulczynski tlug at linux.gda.pl
Sat, 14 Apr 2007 17:36:33 +0200

--Apple-Mail-1-689297913

On 2007-04-14, at 15:34, Piotr Stolc wrote:
> generalnie chodzi o to:
> http://hostap.epitest.fi/wpa_supplicant/
Swoja droga kompletnie poroniony pomysl IMHO. Zebrala sie grupa
oszolomow i zaczela usekurniac swoje sieci i wyszlo im jakos tak
troche STO ;)
Problem polega na tym, ze jak zwykle o czyms zapomnieli i np. nie ma
supplicanta na macosx przez co ja np. nie mam w ogole co marzyc o
skorzystaniu z eduroama na polibudzie...

Tyle mojego zrzedzenia ;)

pz

--Apple-Mail-1-689297913
content-type: application/pgp-signature; x-mac-type=70674453;
	name=PGP.sig
content-description: This is a digitally signed message part
content-disposition: inline; filename=PGP.sig
content-transfer-encoding: 7bit

--Apple-Mail-1-689297913--