[TLUG] Wyklady dla poczatkujacych

Krzysztof Zubik tlug at linux.gda.pl
Mon, 16 Apr 2007 00:50:15 +0200

Paweł Ryllo napisał.
> [...]
 ;)
>  - Scribus -- DTP,
> f) sieciowe sprawy:
>  - LimeWire -- takie Osiołek, czy jak to Tam się zwie,
>  - jakiś soft do ściągania całych stronek... zapomniełem, jak=
 to się
> nazywa, a nie chce mi się teraz szukać,
>  - Ekiga, Skype ... i inne komunikatory,
> g) programowanie (temat edytorów taktycznie omijam ;P ):
>  - Quanta, Nvu, CSSed
>  - Glade, QScintilla, ...
> h) giercowanie:
>  - Planeshift -- pokazać że jest i działa na Linuxie jakiś MMOR=
PG  ]:->
> Nie będę dalej wymieniał... Po prostu miom zdaniem to powinno być=
 coś
> więcej niż: ,,o, zobaczcie... podstawowe funkcje działają'', bo=
 to nie
> przyciąga. Zaraz jakiś plan marketingowy się z tego zrobi, więc=
 może
> na tym poprzestanę. ;)
> Tak trochę nie do końca w temacie...
> A ja uważam, że dla początkujących XFCE wystarczy w zupełnoś=
ci. :)
> Jest prosty, przejrzysty, szybki itp. itd. (tylko moje 3 grosze)
Witam.
Och pytanie, czy,az tyle dla poczatkujacych nie bedzie zbyt duzo.
Wg. mnie z tego co podajesz warto pookazac z grafiki Gimp i gThumb i
chyba GQview. Gimp co prawda, to potezne narzedzie do tworzenia grafiki
jednakze nawet dzieciak moglby sie nauczyc jak nim pobawic sie w
tworzenie
latwych obrazkoiw. gThumb ja caesto uzywam do niektorych czynnosci ze
zdjeciami,
gdyz mnie je wlatwiej wykonac niz Gimp-em. Aha i Skype tez warto
pokazac.
No mozna by sie zapytac - czy cala reszte moze przeniesc dla
zaawansowanych.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0