[TLUG] Drukarka "Oki Microline 3320 9 Pin Printer" i Aurox 11.0

Jacek Kijewski tlug at linux.gda.pl
Mon, 23 Apr 2007 16:07:34 +0200 (CEST)

On Mon, 23 Apr 2007, Marcin Sochacki wrote:

> Jeśli korzystasz z CUPS to nie interesowałem się szczerze mówią=
c jak
> pożenić je z tradycyjnym /etc/printcap. Ale w CUPS można też do=
dać
> drukarkę "Raw", która nie zawiera żadnych filtrów i przesyła =
wszystko
> jak leci. Potem możesz z tej drukarki również korzystać z linii=
 komend
> przez lpr (pochodzące z pakietu CUPS).

Pytanie było: do jakiej grupy musi należeć użytkownik, by możliwe było
drukowanie z CUPS na drukarkę podpiętą pod lp0 bez zmieniania uprawnień co
restart CUPSów. To jakaś specyfika PLD, której nie mogę zgadnąć, a próba
wyguglania też wiedzie na manowce.

Skądinąd wiem, jak działa drukarka RAW i tak dalej.

--
***********Jacek Kijewski, jacek@sail-ho.pl z odwiecznym (since 1995) mottem: *
"Kazda  dostatecznie rozwinieta technologia niczym