[TLUG] Drukarka "Oki Microline 3320 9 Pin Printer" i Aurox 11.0

Krzysztof Zubik tlug at linux.gda.pl
Tue, 24 Apr 2007 00:19:31 +0200

Jacek Kijewski napisał.
> Pytanie było: do jakiej grupy musi należeć użytkownik, by moż=
liwe było
> drukowanie z CUPS na drukarkę podpiętą pod lp0 bez zmieniania upr=
awnień co
> restart CUPSów. To jakaś specyfika PLD, której nie mogę zgadną=
ć, a próba
> wyguglania też wiedzie na manowce.
> Skądinąd wiem, jak działa drukarka RAW i tak dalej.
Witam.
Moze zajrzyj, do ktorej grupy nalezy plik //dev/lp0
logujac sie pod konsola jako root i np uzyc midnight commander.
Podswietlic /dev/lp0 f9 plik chmod i odczytac, do
ktorej grupy on nalezy. Wiecej w poprzedniej mojej wiadomosci.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0