[TLUG] Nowe www

Przemyslaw Holowczyc tlug at linux.gda.pl
Tue, 24 Apr 2007 22:05:30 +0200

--nextPart1812127.ZBY0Vjs1Os

On Wednesday 25 of April 2007 17:13:40 bercow wrote:
> To najnowsza wersja na nowa strone www, wszystkie uwagi, s=B3owa krytyki i
> pomysly mile widziane. Nie jest ju=BF kolorowe :P
> http://images21.fotosik.pl/208/2793e8a1f4eb5b5b.jpg - wersja po zalogowan=
iu
> http://images21.fotosik.pl/208/0e5a331b02bd4cfb.jpg - wersja z logowaniem.

Tez nie jestem zachwycony. Bede sie upieral, ze IMHO najlepiej oprzec to na=
=20
jakims CMSie. Osobiscie uzywam Joomli (http://www.joomla.org/) i jesli TLUG=
=20
by sie na nia zdecydowal to moglibysmu uzyc jakiejs gotowej templatki, np=20
jednej z tych:
http://demo.rockettheme.com/

przelaczanie u gory strony.

To sa komercyjne skorki ale ja mam sybskrypcje wiec nie bedzie z tym proble=
mu.=20
Poza tym do zastosowan non-profit mozna je uzywac dowolna ilosc razy.

Ja juz dawno stwierdzilem, ze dla typowych rodzajow stron, nie warto pisac=
=20
wlasnych enginow  skoro sa juz gotowe :-)

pzdr,
doozer

=2D-=20
Przemyslaw Holowczyc