[TLUG] Drukarka "Oki Microline 3320 9 Pin Printer" i Aurox 11.0

Jacek Kijewski tlug at linux.gda.pl
Wed, 25 Apr 2007 10:55:34 +0200 (CEST)

On Tue, 24 Apr 2007, Krzysztof Zubik wrote:

> Jacek Kijewski napisał.
> Witam.
> Moze zajrzyj, do ktorej grupy nalezy plik //dev/lp0
> logujac sie pod konsola jako root i np uzyc midnight commander.
> Podswietlic /dev/lp0 f9 plik chmod i odczytac, do
> ktorej grupy on nalezy. Wiecej w poprzedniej mojej wiadomosci.

[root@jaszczomp dev]# ls -la /dev/lp0
crw-rw-rw-  1 root lp 6, 0 2007-04-19 02:18 /dev/lp0
[root@jaszczomp dev]#

Należy do grupy lp. Dodawanie userów do grupy lp nie pomaga. Czy w
konfiguracji cupsów podać, z jaką grupą się uruchamia, czy jak?

z konfiguracji cupsów

# Group (Group)
#
# The group the server runs under.  Normally this
# must be sys, however you can configure things for another
# group as needed.
#
# ex: sys
#
#Group sys

Group sys

????

--
***********Jacek Kijewski, jacek@sail-ho.pl z odwiecznym (since 1995) mottem: *
"Kazda  dostatecznie rozwinieta technologia niczym