[TLUG] Wyklady dla poczatkujacych etc. - Szkolenia

shd tlug at linux.gda.pl
Fri, 27 Apr 2007 16:36:23 +0200

Kamil Kułaga napisał(a):
> Ponieważ nie wszyscy mieli okazję skrytykować kolejną wersję plakatu:
>
> http://img69.imageshack.us/my.php?image=plakatqc5.png
>
> Wzkazówka techniczna -> tło nie jest szare tylko przezroczyste.
:) widze, ze kolega juz poddenerwowany i slusznie, duzo pracy wklada a
my tylko krytykujemy.. Prosilbym jednak nie wyciagac blednego wniosku,
to nie jest tak (wydaje mi sie). Uwagi są negatywne, aby dopracowac
projekt jeszcze bardziej, o tym co dobre nie wspomina sie, gdyz nie
trzeba zmieniac. Mi sie bardzo podoba. Dobrze, ze wiekszosc na bialym
tle: moze to owocowac nizsza cena plakatu. Myslalem wczesniej o wiekszej
ilosci szczegolow (plan), ale gdy zobaczylem w.wym. projekt spodobal mi
sie. Jedyne co bym zmienil to: szczegoly i zapisy na stronie takiej i
takiej, zamiast samych zapisow. Osoba ogladajaca prawdopodobnie chciala
sie dowiedziec co bedzie dokladniej.