[TLUG] Dynamic Port Forwarding w SSH

Tomasz Bakiera tlug at linux.gda.pl
16 Nov 2007 20:21:58 +0100

> Może na porcie 8080 nasłuchiwało coś wcześniej, a niekoniecznie=
 to proxy
> SOCKS utworzone przez ssh? Przy pomocy "netstat -anp" możesz sprawdzi=
> jaki konkretnie proces nasłuchuje.
Jeśli chodzi o nasłuchiwanie to nasłuchuje ssh, tego jestem i byłem pewien:

tcp        0      0 127.0.0.1:8080          0.0.0.0:*               LISTEN     6612/ssh

problem jest w tym, że na proxy wchodzi bo nie pokazuje błędów ale stronka
to nic, czyli działa ale nie do końca.

--
T.Bakiera

Poznaj wschodzace gwiazdy polskiej muzyki!
Sluchaj i oceniaj >>> http://link.interia.pl/f1c66