[TLUG] Dynamic Port Forwarding w SSH

Tomasz Bakiera tlug at linux.gda.pl
Fri, 16 Nov 2007 22:51:22 +0100

Marcin Sochacki napisał(a):
> Odpal to ssh z parametrem '-v' i prześlij wynik, możesz zanonimizow=
ać
> wcześniej. Obserwuj również czy nie wyświetla czegoś ciekaweg=
o w
> momencie jak odpalisz jakąś stronę w przeglądarce.
Przeglądałem manual ssh ale opcji 'v' nie wypatrzyłem.

Od momentu podania hasła mam coś takiego:

debug1: Enabling compression at level 6.
debug1: Authentication succeeded (password).
debug1: Local connections to LOCALHOST:8080 forwarded to remote address
socks:0
debug1: Local forwarding listening on 127.0.0.1 port 8080.
debug1: channel 0: new [port listener]
debug1: Local forwarding listening on ::1 port 8080.
debug1: channel 1: new [port listener]
debug1: Local connections to localhost:4080 forwarded to remote address
localhost:4080
debug1: Local forwarding listening on 127.0.0.1 port 4080.
debug1: channel 2: new [port listener]
debug1: Local forwarding listening on ::1 port 4080.
debug1: channel 3: new [port listener]
debug1: Local connections to localhost:4001 forwarded to remote address
localhost:4001
debug1: Local forwarding listening on 127.0.0.1 port 4001.
debug1: channel 4: new [port listener]
debug1: Local forwarding listening on ::1 port 4001.
debug1: channel 5: new [port listener]
debug1: channel 6: new [client-session]
debug1: Entering interactive session.
debug1: Sending environment.
debug1: Sending env LANG = pl_PL.UTF-8
debug1: Connection to port 8080 forwarding to socks port 0 requested.
debug1: channel 7: new [dynamic-tcpip]
debug1: channel 7: free: dynamic-tcpip, nchannels 8

> Rozumiem że ten serwer ma dostęp do WWW?
Tak, bez żadnych limitów i ograniczeń. Lynx działa, Links też :-)

Aha, jako ciekawostka to powiem, że przy adresie wyświetlają się
favikonki, ale to może z cache

O co można jeczcze pytać google ?? Pytałem o 'troubleshooting ssh
dynamic forwarding', ale przy trzeciej stronie odpowiedzi odpadłem.

--
T.Bakiera

Chcesz wiedziec jak tanio wyremontowac mieszkanie,
jakie kolory sa modne w salonie i jak urzadzic mala kuchnie?
Czytaj i ogladaj galerie >>> http://link.interia.pl/f1c76