[TLUG] PyGda-32.

Krzysztof Zubik tlug at linux.gda.pl
Thu, 11 Jan 2018 21:52:48 +0100

Witam.
Za 2 tyg. odbedzie sie 32 spotkanie PyGda.

Witryny. Glowna pod
https://www.meetup.com/PyGda-pl/events/246531945

Wydarzenie na fb. pod
https://www.facebook.com/events/142509809801117/?active_tab=about

Data. 2018-01-29 (poniedzialek.)

Godzina. 18:00-21:00

Miejsce. Hackerspace Trójmiasto. ul. Wojska Polskiego 41. Gdańsk.

Agenda.

Lighting Talks:
1. Bezproblemowe kontenery danych - typing.NamedTuple i attrs" - Michał
Bultrowicz

Prezentacje:
1. "Obrabianie danych satelitarnych w Pythonie - jak to robić po
Pythonowemu?" - Szymon Moliński
2. "Jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej na Python Developer" -
Wojciech Lichota

Czy moge poprosic kogos o podwiezienie mnie samochodem z
Gdanska-Siedlce i na powrot gdyz mnie trudno sie poruszac.
Od tego zalezy czy wogole tu bede a chcalbym uczestniczyc,
porobic zdjecia i nagrac film.

Open Source jest dziś największym i najważniejszym nurtem w sektorze IT
- albo dasz się ponieść na fali, albo utoniesz próbując płynąć pod prąd...
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243